SEVENTEEN FOREVER

Hey friends.

Pluggat lite engelska orkar verkligen inte plugga suttit framför datan sen halv 1 ungefär, inte bra men jag fastanar, ska snart ner och äta sen blir det att jag pluggar lite matte och sedan fysik :) Men kisss iallfall.

Har tänkt på en sak på sistonde, när jag hörde Metro Station för inte så länge sen, tyckte jag inte om den låten shake it, men gillar en annan låt den heter: Seventeen Forever, är riktigt härlig man blir glad av den, musiken påminner mig lite om electropop, det är bra samma musik som The Veronicas ungefär fast TV sjunger pop/rock också, kanske MetroSta tion gör också, äh ingen aning. Men man ser en skymt av Miley och Billy Ray , Killen med tatueringarna är hennes halvbror och de har samma pappa. Men man ser även Mitchell som spelar i Hannah Montana och vet ni vad jag kom fram till? Hans bror är den andra killen. Small world ha?..


Seventeen Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0