stress

hejsan

Helgen har varit väldigt rolig , men stressig som vanligt.
Fredag: skola sen stack jag och lisa ner till stan och solade lite, blev underkläder och två armband, sen stack vi till solariumet och solade en halvtimme, fick skit mycket färg dock inte idag då det försvunnit i ansiktet, men varit så där små röd i kinderna under helgen. Men får väl sola igen någon dag för att färgen ska hålla sig.

Lördag: Fick packa mina tidningar för det blev något fel , gud vad arg jag blev , sen stack jag och mamma till väla och bara gick lite rundor. Senare på kvällen blev det grekisk fest och ingen va där så jävla tråkigt, alla snålemanssons gick inte dit för nästa gång är det ungdomsfest.. och helgen därpå är det fest i Åstorp. Iallafall hade vi skit kul vi träffa sån kille från Blekinge, riktigt shysst, hans pappa kände min familj, och även tittis och becks.. Small world?. Men roligt att vi ska ses om några veckor på en annan fest. Kom hem vid 5 på morgonen så jag sov hos titti, som tur va hon inte så agressiv när man väckte henne för  vid 12 då mamma skulle komma och hämta mig för jag var tvungen att dela ut.. blev inte riktigt så vi käkade frukost och jag delade inte förrens vid 2 (!)

Söndag: Va soft, pluggade lite osv.

Sen idag, ja idag försov jag mig vaknade vid 10.. haha. iallfall stack till skolan och jag har känt mig stressad idag , och även i fredags, inte bra fick värsta ont i magen och bröstet så jag stack till sjuksköterskan och tog det lungt.. Nu ska jag läsa puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0