VECKANS ARTIST: TAYLOR SWIFT

´Jag är bara tvungen att ha denna underbara artisten som VECKANS ARTIST. Denna tjej är verkligen grym på sin sak, jag har aldrig i hela mitt liv hört så bra texter som hennes, texter som har en betydelse. Den musik hon skriver vet man om att det finns en mening bakom den. Det är det som jag gillar med henne. Jag trodde aldrg att country var så här bra, hade för mig att det va så som man tror ni vet.. Men hade fel. Now i love coutrymusic

Hon har släppt två album
2006 :  Taylor Swift
2008: Fearless

Tear Drops On My Guitar (2006), handlar om Taylor själv, om att hon var fullständigt kär i Drew, men Drew är kär i en annan tjej, Taylors hjärta blev krossat och hon skrev en låt om det. Och änn idag är dem kompisar. Ni förstår allt om ni ser videon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0