YOUNG HEARTS I BELIEVE THAT WE ARE NOT FAR..

from becoming who we truly are love is on it's way..  Lovely song!

M
en hejsan

Idag vaknade jag väldigt tidigt pga att jag la mig tidigt igår också va uppe redan kl. 8 (!) Men låg i sängen tills 9 sen delade jag ut tidingarna , kom hem och duschade sen begav jag mig till Väla. Handlade mig min underbara väst och ett coolt halsband. Nu är jag nöjd.

Iallfall , jag har en sådan konsitg känsla i kroppen , jag är nervös, orolig för att det är snart dags för the big annuncment om World Tour:n och jag blir SJUKT glad om dem kommer men det finns en känsla som jag känner så fort jag tänker på dem, en nervös känsla. En sådan känsla jag kommer ha när jag står där. ÅÅÅÅÅÅÅH asså när jag tänker på det, så e jag jätte orolig /nervös. Jag kommer ha mer ont i hjärtat som jag hade när jag såg kevin borg, och han är inget? Då tänkte jag  hur fan ska jag klara av att se Jonas Brothers, jag kommer nog svimma på plats, det är det jag orolig för också men kanske för att det är  ett steg närmare in i verkligheten , för det jag har drömt om kommer bli verklighet och det är inte alltid drömmer slår ut. Men min kommer det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0