heymama

Okej, jag ska nog ut och sola det är nog ganska varmt ute nu : ) Senare mot kvällen blir det att jag går till Hanna som har födelsedagsfest. Jag tittade nyss på detta http://www.youtube.com/watch?v=2tZKXH5tsDE det är typ fär 15 timmar sen 
(1maj- jag mår skit dåligt när jag ser detta, det är första gången jag ser Jonas Brothers bli förföljda av paparazzi
Dem borde inte finnas, det är inget liv. Men vad ska Britney säga som har 30 stycken efter sig ? Nej oavsett vem det är när paparazzi håller på så så blir jag sjukt sur, dem är IDIOTER! Det har jag alltid tyckt.

Big Rob är grym iallfall. Sen så synd det är om dem - dem blir helt rädda.. Nicks outfit är sjukt snygg älskar sånna byxor på killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0