JB LIVE CHAT ON FACEBOOK

Men ville bara säga att jag pluggar och det är inte kul alls..:( I
idag är det Live chatFacebook - gissa vem som kommer vara uppe?
Jo, jag efter att jag i en halvtimme försökt klura ut  tiden PDT OCH EST.. JA vad sur jag blev men kom fram till det iallfall 9 timmars skillnad så  jag får gå upp innan 2 tiden . Nemas Problemas. Ska lägga mig vid 9 tiden idag och sova till halv 2 för att sedan logga in på min Facebook som jag ska skapa.. haha - man vet aldrig bäst att vara inne tidigare än för sent. Jag ser fram emot det som in i ska få höra PARANIOD live också :)

Bjuder på lite bilder så här känner jag inför plugg.. :(


Men även exalterad över JB LIVE CHATEN..



...och även väldigt GLAD


Kommentarer
Postat av: Anna

hej, jag ska också vara uppe till chaten idag,haha är vi dumma i huvudet eller? haha den kommer atagligen ligga ute på youtube imorgon men det är inte samma sak, detta är ju live, man får se vad dem gör och säger exakt nu, jag är sjukt laddad, nästan live nervös :)Jag tror jag skiter i det och går och lägger mig nu haha nu är det ingen idé nu är det ju bara snart en timme kvar :D Oj vad jag babblar då men men :D förresten har du twitter? :)vi ses på chaten kanske :D

2009-05-08 @ 00:53:30
Postat av: effi

Hahahha vad kul ! trots att det var 1 timmes försening tyckte jag det var sjukt roliiiiigt.. Det finns en live chat idag också 23.00 (svensk tid) för att vi fans fick vänta i en timme,, Sjukt snällt ellerhur?? Detta är något av det roligaste jag gjort, och Paranoid var sjukt bra.. www.twitter.com/effiz följ mig så följer jag dig vi kan även snacka :D Så kul med fler JB fans :)

2009-05-08 @ 15:48:51
Postat av: Anna

Är du inte inne på twitter nåt, jag har skrivit till dig.. hehe länge sedan jag skickade nu ju :)Ha det bra!

2009-05-16 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0