LOOKING FORWARD

Nyss pluggat lite spanska fick trots allt till det i slutet..Ska på hemspråk snart sen blir det so och svenska plugg - ska skriva min recension tänkte jag. Måste bli klar nu.

Här har vi även Lines, Vines and Trying Times låtarna. Dem ändras hela tiden men dessa är rätta( från www.jonasbrothersfan.com ( idag får jag veta vilken låt som är Kevins och Joes favorit). Jag ser fram emot, World War III - (skriven av Nick), What Did i Do to Your Heart, Much Better (Nick's favourite , som av någon konstig anledning ska vara på nr. 7? skrev dom för oss FANS.) Dont Charge me for the Crime och sist Poison Ivy.

1. World War III
2. Paranoid
3. Fly With Me
4. Poison Ivy
5. Hey Baby
6. Before the Storm
7. What Did I Do to Your Heart
8. Much Better
9. Black Keys
10. Don't Charge Me for the Crime ft. Common
11. Turn Right
12. Don't Speak
13. Keep It Real (bonus track)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0