NIGHT AT THE MUSEUM 2

Jag lägger upp bilder från Stockholm snart, men ville först säga att när jag var i Stockholm såg jag premiären av A Night At The Museum 2. Som dem flesta kanske visste så skulle Jonas Brothers medverka, som små Cheub Angels och då skulle dem sjunga, jag ville bara rekomendera den filmen för alla som älskade 1:an kommer älska 2:an också!  Den var sjukt rolig!

Och sist så fick man höra den nya låten "Fly With Me", är jag tvungen att säga att jag nästan grät? Så jävla vackert Nick sjunger den låten. Ni hör tjejen här nästan "gråter" exakt vid samma tillfälle blev jag lika berörd som tjejen på videon. Tycker den biten är det bästa med låten.

Jonas Brothers - " Fly With Me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0