SPEXFOTO IMORGON

HOLY SHIT
Hunnit med mer än vad jag skulle idag så nu är min 2:a recension klar, bara en kvar som jag ska smått börja på imorgon, och bli klar med på helst söndag eller måndag. Iallfall.. började nyss på min grekiska inlämnings uppgift om Santorini, men vet inte om jag ska ha Santorini står knappt något intressant om det, tro mig. Får välja en annan bland dem andra 10 000 öarna.. ahha någon annan hittar man val. Men nu ska jag brodera lite sen ska jag fixa ihop en outfit inför SPEXFOTOT imorgon.. i'll show you later.. haha. Men nej nu måste jag fixa med smink och sånt ska sminka mina vänner - måste visa mina skillz - kidding..

 me and anna - för inte så länge sen

Kommentarer
Postat av: MIMMI

kostar det att använda twitter i mobilen?

2009-05-15 @ 19:14:24
URL: http://passionforfashion.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0