stalker

I feel like a stalker. Jag menar det på riktigt, är inne på en sån "sida" - som finns på mac datorer, jag kollar unt lite i sthlm och så vidare lite roliga affärer sånt är kul, jag skriver Los Angeles och kommer fram dit kollar runt lite på olika områden och vet ni vad man kan se sjukt bra, det är riktigt bra fotat, jag skriver för skojs skull Vanessa Hudgens - det kommer fram vart hon har varit och hennes hus , jag tänker om skriver Miley Cyrus - för jag vet att hon bor i Toluca Lake och hur hennes hur ser ut(pga paparazzi video) jag trycker och visst är det hennes hur och vet ni en annan sak.. det står gatan också.. Fyfan vad obehaglig känsla.. Sånt borde inte finnas tänk sånna personer som hatar henne..kan hitta henne och typ gömma sig utanför hennes hus.Men hade jag bott där hade jag faktiskt gått förbi för att kolla, det är grymt. Nu ska jag stalka vidare.. ahhahaha..

Haha detta är sjukt kul , hon och "Alison" har blivit vänner (killen bakom kameran en paparazzi,) han är sjukt schysst faktiskt. Han är med i alla videorna och dem har lärt känna varandra nu på sistonde. Sånt är kul att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0