LINES VINES AND TRYING TIMES

Som ni vet så var det JB - live webcast. LVATT är så jävla bäst. Jag gillade verkligen varenda en, och har väldigt svårt att bestämma mig , men berättar mina favoriter i ett annat inlägg.

Paranoid - Är en riktigt bra låt , som jag blir så jävla glad över ett + för den sjukt bra videon.
WorldWar III - Lite skeptiskt över denna låt, den låter verkligen bra - jag vill inte kritisera den förrän jag hört hela.
Fly With Me - Jag älskar den, den är så jävla fin, text och allt!
Poison Ivy- COOLASTE LÅTEN - motsvarigheten till BURNIN UP. :)
Hey Baby -  ÄLSKAR. (Finns ej med i videon)
Before The Storm - ÄLSKAR - går rakt in i hjärtat, det va faktiskt den ända jag kom ihåg från hela albumet när jag hörde alla.
What Did I Do To Your Heart - Lite överraskad över country musiken, men annars bra.
Much Better -  Låter sjukt bra.!
Black Keys - Nick sa : "Sometimes in life its better to leave things in black and white then mess it up with color" - AMAZING. Den killen asså, jag finner inga ord. Han inspirerar mig.
Don't Charge Me For The Crime - Lite annorlunda men sjukt cool faktiskt.
Turn Right - Jag kände igen mig i denna låten - I do the same mistakes all the time.
Dont Speak - Like like like it.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag förhandsbokade deras album idag :D Det kommer vara så himla bäst :D

2009-05-30 @ 17:13:36
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0