the one's who gave me hope and strength

Jag vet att vad som än händer i livet så kommer Jonas Brothers alltid vara en del av mig, hur gammal jag än är så kommer dem betyda väldigt mycket för mig, för jag kommer inte växa ifrån dem, dem kommer finnas kvar i mitt hjärta. Samma sak som A Little Bit Longer betyder allt  för mig, den låten är mitt liv, den låten kan jag inte förklara för er hur mycket den berört mig, hur mycket jag ser upp till Nick Jonas, för det är en del tack vare honom jag gick vidare i den svåra tiden jag gick igenom. Jag kommer alltid kunna titta tillbaka och tänka på hur mycket dem inspirerat mig, gett mig hopp, hur glada dem gjort mig genom att bara finnas, genom att jag bara hör deras underbara musik. Dem har helt enkelt ett stort inlytande i mitt liv. För när jag känt mig som dåligast har dem alltid funnits där för mig även om dem inte själva vet om det, som sagt genom att bara finnas. Jag blir så tårögd för jag trodde aldrig att några personer skulle någonsin kunna påverka och förändra mitt liv så, bara. Men tydligen hade jag fel. Varje gång jag lyssnar på dem, varje gång jag ser dem på tv-rutan eller bara hör deras underbara röster på You Tube, bara det lilla gör mig så glad, bara att jag ser en reklam om J.O.N.A.S kan göra min dag. Men fortfarande efter ett inlägg fullt med ord, så har jag inte förklarar hur mycket dem betyder för mig, eftersom för mig räcker inte ord, det finns inga ord att förklara sådant, det ni nyss läste är bara en liten, liten del.

Satt och lyssna på A Little Bit Longer och bara fick en sån känsla av att
jag ville skriva lite här i bloggen ♥


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad roligt att läsa att du också tycker om JB ;)

2009-10-05 @ 04:54:16
URL: http://ericaajohaansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Förstår dig!

<3

2009-10-05 @ 19:36:08
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0