my life seems miserable but it isn't i'm the happierst girl alive

En liten incident idag då ja igen, jag har blivit ett olycksbarn. Jag fick värsta anfallet i skolan o då kittlas det som FAN i min hals så jag gick till toan för att dricka vatten, tror ni inte jag FASTAR i den jävla toan? Hahaha sitter där i typ 3-5 minuter och vrider och vänder på det jävla låset, men nej man kan inte komma ut samtidigt smsar jag sabina, och sen till emme jag bara jag är fast i toan, och sen får lite panik för att emme inte kommer, men nej inte panik men typ ja ni fattar. Sen tar jag i handtaget och kommer ut, och går in i klassrummet och flabbar ahhah jag fastna i toan. Sen någon ja fan den jävla toan är svår att öppna. Som tur att det hänt någon annan också, annars hade det varit sjukt skämmigt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0