my little sad story

Idag är det den värsta dagen någonsin.
Allt började igår och jag la mig tidigt för att vakna tidigt också för den delen. Men då vaknar man 07.32 och får skynda sig till bussen som går 07.45 , och så springer man där och hinner med, och när jag sak ta upp min plånbok så är den INTE där. Gud vad sur jag va, jag kastade min väska rakt in i dörren när jag kom hem. Ja då fick man ju ta bussen som går kl. 08.00. Så jag går tillbaka till busshållplatsen och tar bussen, väl när jag sitter där hittar jag inte min mobil. Jag lovar er, jag kan inte beskriva hur arg jag var. Men till slut så hitta jag den, för om jag inte hade hittat den vet jag inte vad jag skulle göra. Snacka om en dålig dag, aldrig haft värre. Ja och då kom man  sent till idrottslektionen på jävla MAGNUS STENBOCKSSKOLAN.


men nu är man glad, som tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0