A Little Bit Longer

08.09.08 ♥

Idag är det exakt 1 år sen jag upptäckte Jonas Brothers när jag dem gästade Oprah. Finns nog inga ord som kan beskriva hur underbart mitt liv har varit efter att jag upptäckt dem. Under den svåra tiden när min farfar dog som jag gick igenom för ett år sen, lyfte dem fram min styrka, gav mig hopp, fick mig tänka på något annat & fick mig le igen och verkligen vara glad på ritkigt. Under denna tiden har dem gett mig inspiration och främst av allt, hittade jag min förebild, en kille som verkligen inspirerar mig som mest här i livet. Ni vet vem han är.

Blir helt tårögd för jag är så glad, för jag vet verkligen inte hur mitt liv skulle sett ut utan dem, är så tacksam för denna dagen. Jag har lärt mig många saker under detta år, väldigt många saker. Man ska aldrig ta en person för givet, eller aldrig ta något för givet. Var starkt, det finns en utväg i det dem mörkaste stunderna i ens liv, tro mig.
Jag tänkte A Little Bit Longer And I'll Be Fine, det gick en stund och tack vare JB, lämna jag min svåra tid bakom mig och gick vidare som en stark person.

Ett litet utdrag från "A Little Bit Longer"
But you don't know what you got til' it's gone.

Första låten jag någonsin hörde, får mig verkligen att gråta. Jag känner fortfarande, den känslan
av när jag hörde den första gången. Kärlek.



Spelat den säkert 20.000 gånger, jag tröttnar aldrig.



If it's you and me forever , if it's you and me right know , i'll be alright. Texten säger allt.



.
 Den får mig gråta varje gång för jag känner mig så träffad varje gång, påminner
mig om mig själv för ett år sen.

Denna låten betyder allt för mig, allt.


Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKAR alla låtarna <3

2009-09-08 @ 21:35:48
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0