VMA 2009

Gissa en gång? Mitt alarm ringde aldrig kl. 2.. så jag gick upp kvart i sex och såg Jay-Z och Alicia Keys fina uppträde, som jag gillade skarpt.

Ännu en gång så sjunker Kayne West i mina ögon, hur fan kunde han göra så mot henne fyfan vilket assssss!
Tycker så synd om Taylor, hon förtjänar fan i mig det, hon är enligt mig en av världens bästa artister.
Kayne kan ta sig i röven.

Så jävla snällt av Beyonce att göra det hon gjorde. Love.





Jag älskar denna, Alicia är så jävla bra när hon väl spelar piano.. fyfan!



Janet Jackson är så jävla mäktig, kolla bara in dansstegen, JAG RÖS!



Jag kan bara inte förneka vilken otroligt duktig artist Lady Gaga är, fyfan vilket scenframträdande!



Vackrast på galan var favoriten Taylor Swift





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0